strona glowna.jpg

dyrekcja.jpg

kadra%20pedagogiczna.jpg

historia%20szkoly.jpg

kontakt.jpg

 

 

 DEKLARACJA

 

aktualnosci.jpg

Deklaracja dostępności Centrum Kształcenia Ustawicznego
im. Stefana Żeromskiego w Inowrocławiu

 

Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Żeromskiego w Inowrocławiu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Żeromskiego w Inowrocławiu.

  • Data publikacji strony internetowej: 2008-09-05
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-14

 

Status pod względem zgodności z ustawą

 

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

1. brak opisów zdjęć;
2. brak tekstu alternatywnego dla czytników obsługiwanych przez osoby niepełnosprawne;
3. brak audiodeskrypcji dla materiałów multimedialnych.

Wyłączeniu podlegają następujące treści:
1) multimedia opublikowane przed 23 września 2020 r.;
2) dokumenty tekstowe i tekstowo-graficzne, dokumenty utworzone w programach przeznaczonych do tworzenia prezentacji lub arkuszy kalkulacyjnych opublikowane przed 23 września 2020 r.;
3) mapy oraz mapy interaktywne;
4) treści nie wytworzone przez szkołę lub na jej rzecz albo przez szkołę nabyte;
5) treści prezentujące dzieła sztuki i zabytki, materiały archiwalne, muzealia lub materiały biblioteczne, których nie można przedstawić w sposób cyfrowy.

 

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-28
  • Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-09-28

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

 

Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada:

  • w przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą do kontaktu jest Mariusz Kawczyński.
  • e-mail: admin@cku-ino.com.pl
  • telefon: (52) 357 28 05

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

 

Skargi i odwołania

 

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Żeromskiego w Inowrocławiu. W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej. Po wyczerpaniu wskazanej procedury, można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

"Nazwa organu odwoławczego" oświadcza, że każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna

 

Do budynku szkoły można wejść dwoma wejściami. Budynek jest trzykondygnacyjny. Aby dostać się na każdy poziom należy pokonać schody. Interesanci mogą korzystać z parkingu miejskiego wzdłuż ul. Jana Kilińskiego. W szkole nie ma zakazu wstępu z psem asystującym; szkoła zastrzega jednak założenie kagańca. Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online. W budynku brak oznaczeń w alfabecie brajla, brak oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym.

 

Informacje dodatkowe i inne oświadczenia

 

Strona szkoły była utworzona z myślą o użytkownikach korzystających z różnych systemów operacyjnych i przeglądarek.

wydzial stacjonarny.jpg

galeria zdjec.jpg

wydzial zaoczny.jpg

kalendarz roku.jpg

kursy%20kwalifikacyjne.jpg

dla sluchaczy.jpgbiblioteka.jpgbiblioteka poleca.jpg

 

 

matura.jpg

 

egzamin zawodowy.jpg

 

oferta szkoly.jpg

zasady przyjecia.jpg

 

inspektor.jpg

Archiwum roku 2019/2020

Archiwum roku 2018/2019

Archiwum roku 2016/2017

Archiwum roku 2015/2016

Archiwum roku 2014/2015

Archiwum roku 2013/2014

Archiwum roku 2012/2013

Archiwum roku 2011/2012

Archiwum roku 2010/2011

Archiwum roku 2009/2010

Archiwum roku 2008/2009